דירות למכירה בארצות הברית פלורידה

הפופולריות בהשקעות שונות הלכה וגדלה בעשורים האחרונים, אם עד לפני שלושים שנים רובנו הסתמכנו על הריביות שבבנק, כיום כללי המשחק השתנו עם הריבית הנמוכה שנקבעה בבנקים המרכזיים ברחבי העולם.
ההשקעות ה"פסיביות" התחלפו בהשקעות יותר "אקטיביות" המצריכות ממרבית המשקיעים איזה שהוא מושג קלוש, בין אם מדובר בהשקעות באופציות חוזיות ובין אם מדובר במטבעות דיגיטליים כאלו ואחרים.
אך בכל הקשור להשקעות נדל"ן, מומלץ להכיר את האזורים השונים על כל המורכבות שלהם, החל מתשלומי המס ועד לביקוש ולהוויה הכללית של האזור. ובכל הקשור למדינת פלורידה שבארצות הברית, ישנם כמה סוגים של דירות למכירה ושווה להכיר את סוגי הנכסים שניתן להשקיע במדינה כיום.

השער לארצות הברית- מיאמי

העיר שנחשבת גם לאחד מהשערים הראשיים למדינת ארצות הברית,  הינה גם עיר בילויים מטריפה ומושכת אליה מגוון רחב של אוכלוסייה מכל רחבי ארצות הברית והעולם. יחד עם כל אלו העיר גם נחשבת למבוקשת במיוחד מבחינת השקעות נדל"ן, וכל זאת גם הודות למחירים היחסית נמוכים בעיר והאפשרויות השונות שניתן להשקעה בעיר. מבין ההשקעות ניתן למצוא מגוון דירות קרקע בעלויות שונות הנעות מ120 אלף שקלים ועד ל200 ו300 אלף שקלים, באזורים אסטרטגים ומעולים להשקעה. גם דירות דופלקס ודירות "קאנדו"(בניין) נעות בעלויות של בין 150 אלף שקלים ועד 270 אלף, המחיר כמובן משתנה בהתאם למיקום, לרמת השיפוץ ולזמן הבנייה.

דירות למכירה בעיר טמפה פלורידה

העיר בעלת כ3 מיליון תושבים נחשבת לאחת הערים המאוכלסות במדינת פלורידה, בה נוכחות רבה של חברות בינלאומיות (כ-14 במספרן)  ושירותים פיננסים ובריאותיים מעולים. כל אלו הופכים את העיר לבעלת פוטנציאל אדיר להשקעה, כאשר גם בטמפה כמו במיאמי ישנם אפשרויות השקעה שונות. בעיר תוכלו להשקיע דרך קרנות נדל"ן שונות בעלויות נמוכות מאוד, החל מ50 אלף דולרים(+-) ועד לקנייה עצמאית של דירות או בתי קרקע לצד השקעות באזורים מסחריים שונים כמו מרלוגים, מרכזי מסחר ובנייני משרדים.
חציון מחיר של בית בעיר טמפה עומד כיום על כ120 אלף דולרים, כאשר חציון דמי השכירות החודשי בעיר עומד על כ1,075 דולרים.