היתרונות של מגורים באילת

ישנן לא מעט ערים שונות בישראל בהן נוכל לגור, להנות מאופי המקום, מהמיקום הגיאוגרפי, מרמת ביקוש של סקטור כזה או אחר. כל עיר והאופי המייחד אותה ואת האוכלוסייה שלה, כמו שהעיר תל אביב נהנית זה שנים מאירוח של מגון אירועי תרבות בכל ערב, כך גם ערים אחרות מביאות את האופי והיתרון שבמגורים אצלהן. אחת מהן היא ללא ספק העיר אילת הנחשבת לפנינת הדרום ומובילה זה שנים כאחת מערי התיירות המבבוקשות בישראל, כיום היא גם מציעה מנעד של תמריצים כלכלים אך גם התחדשות וקצב בנייה כמו כל פרויקט מוצלח של אברהמי באילת, שעוד ימשוך אליו רבים מאזור המרכז.

לעובדים מרחוק ולאנשי החינוך

אילת מציאה מגוון רחב של תפנוקים שונים, אחד מהם והברור בשוק הנדל"ן הישראלי הוא כמובן מחירים די נמוכים אבל גם עלויות שכירות מהנמוכות בארץ. אך לצד זאת עיריית אילת מגדילה ואף מעניקה הטבות מס עד עשרה אחוזים, פטור ממע"מ וקהילת עסקים מתפתחת. אל כל אלו מתווספים גם חידוש תשתיות והתחדשות עירונית, תוך כדי תשומת לב לצרכים עתידיים כמו עמדות עבודה בחינם. כך מייצרת עיריית אילת אזור נוח גם לאנשים העובדים מרחוק, כך שלא רק יוכלו להרוויח יותר אלא גם לחמוק מהצפיפות של המרכז.
והבשורה השנייה היא כמובן בקרב אנשי החינוך, שכן עיריית אילת ומשרד החינוך מזמינים מורים ללמד במגוון מסגרות חינוכיות בעיר, עם הטבות כספיות למתמידים של עד מאה אלף שקלים!

היתרונות של מגורים באילת זה לא רק כסף

כי העיר הזו היא לב פועם באמצע המדבר, בין אם ניתן להנות ממגוון רחב של מסעדות, ברים, אזורי בילוי ואטרקציות שלא נסיים גם בתקופה של חודש. כל אלו מתחברים אל הנוף המדברי המדהים, אל החופים המרהיבים והשקטים שנוכל למצוא וכמובן למגוון אירועי התרבות הנחגגים בעיר מדי שנה. לכן התמריצים הכלכליים לעבור לעיר באילת, אמנם מהווים נדבך די גדול בין היתרונות של מגורים באילת אך הם אינם משתווים לכל היופי הטבעי והאטרקציות הבלתי נגמרות מהן ניתן להנות בעיר. אז בפעם הבאה שנבקש להחליף אווירה, העיר אילת תהיה בהחלטה הבחירה המתאימה.