התחדשות עירונית בפתח תקווה ב2021

העיר פתח תקווה קפצה טיפה באיחור אל גל ההתחדשות העירונית שפוקד כיום את מדינת ישראל, והיא עשתה זאת בעיקר בתחילת שנת 2014 עם מספר מצומצם של פרויקטים. המחסור בתשתיות במרכז העיר ומצוקה של תחבורה ציבורית האטו את קצב הבנייה בעיר, אך כיום העיר נמצאת במצב כמעט הפוך לגמרי. כאשר ממתינים להיתרי בנייה קרוב למאה פרויקטים, וקרוב למאתיים פרויקטים בתהליכי בניה ואישור שונים. יחד עם זאת מעל ל70 אחוזים מסך הפרויקטים של התחדשות עירונית בפתח תקווה, הינו במסגרת הוספת קומות חיזוקים מבנים והיתר עוסקים בפינוי ובינוי.  פרויקטים אלו עתידים לשנות את פני אחת הערים הותיקות בישראל, ממרכז העיר ועד אל שאר השכונות הותיקות. 

פרויקט בלב העיר

אחד הפרויקטים הגדולים שתוכננו אל מרכז העיר פתח תקווה ימוקמו בשכונת "אחדות העם" ויגבול בין רחובות בן צבי יצחק, יוספסברג וכץ. בפרויקט זה יהרסו 3 בניינים בעלי 56 יחידות דיור ובמקומם יבנו 2 בניינים אשר יכללו מעל ל200 יחידות דיור! לדיירים המקוריים יוצע 25 מטר נוסף יחד עם מעלית, מחסן, מרפסת וחנייה. יחד עם זאת הפרויקט מציע גם דירות פנטהאוז וגן, יחד עם דירות 3,4 ו5 חדרים. הפרויקט נחשב לאחת מהפרויקטים הגדולים של העיר פתח תקווה להתחדשות עירונית בשנים האחרונות, הוא אמור להיות נגיש עבור כלי תחבורה פרטיים וגם לתחבורה ציבורית עם יציאה אל כבישים מהירים ואל מחוץ לעיר בצורה קלה ומהירה. כמו כן ראו את הפרויקטים ביוספטל – https://ramat-verber.co.il/התחדשות-עירונית-שכונת-יוספטל/

צהלה צהל

ברחוב צהל 70 עד 76 תוכלו לחזות בעוד אחד מהפרויקטים להתחדשות עירונית בפתח תקווה, ולבנתיים הוא ממתין להיתרי תנאים. יחד עם זאת פרויקט "צהלה" מפי גרי שפיר האדריכל, רדיאנו בטאט ושות' אשר אמונים על פרויקט זה. הפרויקט אמור לאכלס למעלה מ100 יחידות דיור חדשות, חלקן הגדול אמור לעבור פינוי ובינוי וחלקן להתווסף יחד עם חיזוקים שונים לבניין. יחד עם זאת ישנו קושי בפיתוח הפרויקטים להתחדשות עירונית בעיר פתח תקווה, יחד עם חוסר בתכנון על אסטרטגי מטעם העירייה או מהנדס העיר, לא מעט פרויקטים עדיין נמצאים בשלבי היתרים שונים. עם זאת תוכלו למצוא לכם דירה מדהימה בפתח, יחד עם לא מעט הטבות שונות.