היתרונות של פירות יער

בעשורים האחרונים נוסף אל עולם הבישול, הקונדיטוריה ואפילו התזונה רובד נוסף של טעמים אשר מצליח להשתלב בין כל העולמות הללו לא כל בעיה ואף לעשות זאת בצורה הכי טבעית וטעימה, והוא כמובן טעמם של פירות יער. סוגי פירות אלו היו שם מאז ומתמיד, אך עם גילוי היתרונות הרפואיים הרבים שיש בהם, הפכו אפשר לומר בעל כורחם לתוסף המרענן הבא בצלחת שלנו. לכן לפני שנוציא את פירות היער הקפואים מהמקפיא שלנו, מומלץ שנכיר את היתרונות הרבים הקיימים בפירות היער אשר מסוגלים לשנות אורך החיים שלנו בצורה מופלאה וכל זאת דרך מגוון של טעמים ושילובים שונים.

היתרונות של פירות היער – עיכול בריאות העור

כאשר מדובר בפירות כדוגמת פירות היער, חשוב להבין כי בפירות אלו כמו אוכמניות קיימים לא מעט סיביים תזונתיים אשר מסייעים בצורה ניכרת למערכת העיכול לפעול בצורה תקינה ואף לשפר את ביצועיה. עם זאת לפירות היער קיים גם ערך גליקמי נמוך המאפשר גם לחולי סכרת להנות מטעמם, וללא כל סיכון של עלייה במדדי הסוכר העדינים. וכמובן שלצד כל אלו בפירות היער קיימים גם לא מעט נוגדי חמצון הידועים כיעילים עבור מגוון מערכות הגוף כאשר אחת מהן היא בשמירה על העור הגוף תוך כדי "לחימה" ברדיקלים חופשיים ומניעה של קמטים עם היחשפות ממושכת לשמש.

יתרונות נוספים – דיאטות ודלקות

פירות היער מכילים לא מעט חומרים מעולים להגנה על הגוף שלנו, כאשר לכל פירות אלו ישנם תכונות אנטי דלקתיות המצליחות להילחם החל מדלקות מעיים ועד לדלקות פרקים שונות ולסלק את החומצה האורית הקיימת באזורים "מודלקים". יתרון נוסף נמצא גם במערכת כלי הדם והלב, כאשר אוכמניות ידועות כפירות המחזקות את כלי הדם ואת המערכת הלבבית ואפילו על בריאות המוח. אך היתרונות של פירות היער אינם נעלמים רק באלו, אלא אובחנו גם ביכולת להוריד את רמת הכולסטרול הרע כאשר פטל ותות שחור הוכיחו במחקרים שונים את היעילות שלהם בהורדה ניכרת של אחוזי כולסטרול רע. כל היתרונות הנפלאים הללו מתאפשרים גם בצריכה של פירות יער קפואים וגם בטריים.